Blogger Template by Blogcrowds

.

Pamiętam, często gdy spoglądałam na zegarek była godzina 22:22 w miarę upływu lat, podwójne liczby coraz częściej były prze zemnie zauważane. :)
Coraz bardziej zaczynało to wzbudzać moją ciekawość, wiedziałam,że to musi coś znaczyć.
Według poglądu wielu osób, takie podwójne liczby stanowią znak, że jesteśmy zsynchronizowani z wszechświatem albo, że mamy "czystą kartę" i możemy zacząć od nowa swoje życie.

Osobiście uważam, że można zacząć nowe życie, zawsze, jednak przeszłość jest niezmienna i nie da się stworzyć tzw. "czystej karty", bo każdy z nas ma jakiś życiorys, doświadczenia, chociażby cv, można w nim nakłamać, ale prawdy i faktów i tak nie da się ukryć, co najwyżej można je akceptować.
 Można pogodzić się z przeszłością, wybaczyć sobie i innym, wyciągnąć, konstruktywne wnioski i iść dalej. :)

Opcja synchronii z wszechświatem z Bogiem Stwórcą wszystkiego co jest bardziej do mnie przemawia.
Idąc dalej poszukiwaniami odnośnie znaczenia liczb i ich przekazów natrafiłam na książkę "Anielskie liczby" dr Doreen Virtue.

Początkowo nieufnie do tego podchodziłam, ale zauważyłam, że jednak może coś w tym jest...
Jeśli kogokolwiek interesuje, to czy faktycznie anioły, wszechświat, Bóg, czy istoty oświecone mogą się z nami kontaktować poprzez liczby, to warto sięgnąć po tą książkę i sprawdzić teorię w praktyce.

Ostatnio naukowcy wysunęli teorię istnienia matematycznego wszechświata, więc jak widać i nauka zaczyna łączyć się z mistyką i duchowością.
Z resztą, kto powiedział, że nauka i duchowość muszą i są rozdzielne?
Co jeżeli  prawdziwa nauka to harmonia między duchowością i nauką? :)
Warto spojrzeć na przypadek świetnego wynalazcy, Nikoli Tesli.



0 komentarze:

Nowszy post Starszy post Strona główna